onsdag 10 februari 2010


Min moster är otroligt kreativ. Den här kaffekassen gjorde hon till mig av gamla kaffepaket som hon sparat. Hon fyllde den med kaffepaket för att jag skulle lära mig att göra en själv, men jag har inte riktigt haft ro att göra det än.
Tätini teki minulle tämän hienon kahvikassin tyhjistä kahvipaketeista. Sain myös tyhjiä paketteja jotta voisin tehdä itsekin samanlaisen, mutta en ole vielä kerennyt perehtyä tähän taitoon ;)
My aunt made me this coffeebag! I even got empty ones to make one myself, but it seems like a day doesn´t have enough hours right now..

2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar dessa!! Vet du; det fanns hur många varianter som helst i Sydafrika och jag har alltid velat göra en egen. Shall we??

    SvaraRadera
  2. Bring it on bara! Vi kan ju ha en egen liten väskmania stund??haha

    SvaraRadera